سامان خودرو

تولید کننده قطعات خودرو

سامان خودرو

تولید کننده قطعات خودرو

سامان خودرو

شرکت سامان خودرو ارک در سال 1394 فعالیت خود را در تبریز آغاز نمود. این شرکت رویکرد ارزش آفرینی برای مشتریان را فلسفه وجودی خود می‌داند و تلاش می‌کند از طریق درک و پیش بینی نیازها و انتظارات مشتریان و بهره‌گیری از فرآیندهای نظام‌مند مکانیزه و تحت کنترل و همچنین پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت، برای مشتریان نوآوری و ارزش خلق نماید. در این راستا تمامی محصولات این شرکت منطبق با استانداردهای ملی ایران و خودروسازان داخلی و خارجی تولید و ارائه می‌شود.

بدأت سامان خودرو ارک نشاطها فی تبریز عام 1394. تعتبر هذه الشرکة فلسفة القیمة الخاصة بها فلسفة خاصة بها ، وتحاول إنشاء ابتکار وقیمة للعملاء من خلال فهم وتوقع احتیاجات وتوقعات العملاء ، واستخدام أنظمة منهجیة وآلیة ومراقبة بالإضافة إلى تنفیذ أنظمة إدارة الجودة. فی هذا الصدد ، یتم تصنیع جمیع منتجات هذه الشرکة وفقًا للمعاییر الوطنیة لإیران والمصنعین المحلیین والأجانب.

SAMAN KHODRO ARK (SKA) Corporation began its activity in 2015 in Tabriz. SKA regards “Adding value for Customers” as its proof of eternity and tries creating innovation & value for its customers by understanding & predictor the needs and expectations of the customers. For achieving the aforementioned targets, SKA uses under – control, mechanized systematic processes and implements quality. Management Systems. In this process all products are being manufactured according to the standards of ISIRI, domestic & foreign auto makers.

در راستای وظیفه ی اجتماعی اشتغال زایی پایدار از متقاضیان حضور و همکاری در شرکت انتظار می رود تا رزومه کاری خود را به ایمیل شرکت در بخش تماس با ما ارسال نماید.

پوریا علی خواه

نظرات  (۲)

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۲۴ آیدین علی نیا

سلام .........من آیدین علی نیا . متولد 1360 ....فارغ تحصیل رشته مکانیک سیالات . متاهل ، 1 فرزند دختر . سوابق کاری بنده 14 سال در صنعت خودرو هستم و در کرمان خودرو آغاز به کار کردم در این مدت کاری در پستهای مختلفی فعالیت داشتم . آخرین پست سازمانیم مدیر کیفیت خودروسازان راین بودم و نیز جانشین مدیریت اجرایی کارخانه ..... مدیر جلسات CRM.  بودم  . در مدیریت اجرایی کارخانه و نیز مدیریت  سازمان در امر تولید و کیفیت ماهرت دارم . در زمینه پیاده سازی ISO  و استقرار نظام پایش و بهبود مستمر تسلط کامل دارم . آشنایی کامل با دستورالعملهای تولیدی و کیفی دارم . انجام استقرار برنامه ریزی تولید برای کاهش ضایعات (DL) . و عضو ثابت در تیم استخدامی در خودرو سازان راین بودم . مشاور در امور تولید شرکت خدمات مخابراتی ارگ . مشاور در امور کیفی شرکا خودرو مهر . مشاور در پیاده ساری و نوشتن پروسس برای شرکت ریگان خودرو هم در زمینه تولید و کیفیت . ... . 

اینجانب با توجه به سوابق مطروحه فوق خواهشمند است در صورت نیاز جهت همکاری در تهران و تبریز ابلغ آمادگی مینمایم لطف در صورت نیاز با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید ......  (09137611218) ..... . 

با سپاس 

آیدین علی نیا 

98/12/08

پاسخ:
با سلام
ضمن قدر دانی از جناب عالی به خاطر ارسال رزومه همکاری به اطلاع می رسانم که سوابق ارسالی  جهت بررسی بیشتر و اقدام لازم به مدیریت ارسال گردید
۲۷ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۹ دانیال طاهری فر

سلام 

دقیقا در چه زمینه هایی امکان همکاری وجود دارد ؟ 

من متخصص سئو هستم و برخی از سرویس هایی که برای ارائه دارم را می توانید مشاهده کنید : 

سئو تضمینی

لینک سازی PBN

که البته در قالب یک همکاری طولانی مدت می توانم بحث بازاریابی دیجیتال را برای شما به خوبی پیش ببرم .

پاسخ:
سلام 
ممنون بابت اعلام همکاری،ما بیشتر در حوزه اپراتوری نیازمند همکاری هستیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی